čtvrtek 2. července 2015

ČERVEN- Co mě bavilo!

Krásný den slečny, dnes jsem si pro vás připravila nový článek na téma "Co mě bavilo", za měsíc ČERVEN.
Abych shrnula celý měsíc jedním slovem, řekla bych asi "stresující", haha. Úspěšně jsem dokončila školu a už mě čeká jenom do konce života práce, no to nejsou moc velké vyhlídky do života:-D


OBLÍBENÁ KOSMETIKA- DEKORATIVNÍ 
Za tento měsíc vyhrála tato paletka značky REVOLUTION, jsem z ní nadšená, světlejší odstíny jsou méně pigmentované, ale ty tmavé jsou bomba, už jste ji mohly vidět ve článku NEW IN tady.



OBLÍBENÁ KOSMETIKA- PEČUJÍCÍ
Nejvíce jsem používala tento bio kokosový olej s čokoládou, recenzi na něho si můžete přečíst zde. Ve zkratce, je skvělý, pomohl mi z nadměrným vypadáváním vlasů i řas, dokonce jsem ho začala používat i na tělo, na suchá místa nebo na pleť a pomáhá, rozhodně doporučuju:-)




OBLÍBENÝ KOUSEK OBLEČENÍ
Vybrala jsem tyto 3 sukně z ebay, mohly jste také vidět v OOTD před 2 týdny, článek zde. Jsou skvělé, dobře se nosí, udělají pěknou postavu a opticky prodlouží nohy, a dají se kombinovat prakticky s čímkoli. A včera jsem si objednala stejnou ve žluté barvě tak jsem na ní zvědavá a těším se:-D



OBLÍBENÉ JÍDLO/PITÍ
Vybrala jsem hlavně čokoládu, protože jak jsem psala byl tento měsíc pro mě hodně stresující kvůli škole a zkouškám, takže skoro každý den jsem si obalovala nervíky pořádně dobrou čokoládou, haha:-D



OBLÍBENÝ SONG
Vybrala jsem SEPAR-  PIRÁT. Ani nevím proč jsem se k ní vrátila, ale od poloviny června jsem jí poslouchala pravidelně v autě, haha:-D
Celý klip naleznete ZDE.



OBLÍBENÝ ČASOPIS/KNIHA
Vybrala jsem tuto knihu "Mnich, který prodal své ferrari". Nikdy jsem nic moc nečetla, ale slyšela jsem na ní hodně pozitivních recenzí a proto jsem se do ní chtěla začíst. Je skvělá, má pomoc lidem na celém světě objevovat štěstí. Jsem ani ne v polovině, ale plánuji udělat samostatnou recenzi.




OBLÍBENÁ UDÁLOST
Tak za mě je to stoprocentně festival Votvírák, byla jsem tam s přítelem a s partou, a až na ty děsný vedra nebo děsný lijáky, jsme si to užili. Byli jsme minulý rok a příští pojedeme rozhodně zase!:-) 




Na blogu je to něco nového a strašně mě bavilo tvořit tento článek.
Přeji krásný zbytek slunečného dne:-)

10 komentářů:

  1. :) tie sukne sú skvelé, tiež mám jednu v čiernej farbe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nervíky obaluju pravidelně a někdy i preventivně. Na tu knížku jsem taky koukala, budu si ji muset přečíst. Hodně úspěchů v práci. Když kápneš na tu pravou, určitě budeš spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka je super určitě doporučuju:-) Jinak děkuji moc co se týče té práce, snad budu spokojená:-)

      Vymazat
  3. Sukně z ebay jsou moc hezký :) Akorát nevyhrnují se Ti? Já mám v tomto stylu 2 podobné a při chůzi se mi neustále vyhrnujou nahoru

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda Makeup Revolution :-) Jinak ty sukně jsou super, ale z čeho jsem neodtrhla oči jsou tvé nehty, máš moc pěkný tvar :-) prostě pecka ;-)

    OdpovědětVymazat