středa 17. června 2015

OOTD- Ústní zkoušky, aneb dnes za DÁMU!

Krásný den slečny, dnes mám pro vás něco nového, a to OUTFIT OF THE DAY neboli OOTD.
Dnes byl můj poslední den na škole, a díííííky bohu za ty dary, ústní zkoušky sice z odřenýma ušima, ale mám to a jsem šťastná!!
V pátek ještě na radnici pro papír a poslední setkání s kočkama ze třídy, ale budu doufat, že je ještě uvidim.
Ale o tom jindy:)


Dnes jsem zvolila jednoduchý ale velice elegantní vzhled, a rozbila ho koženým křivákem, co jsem přijela z festivalu z Votvíráku, jsem se spíš spálila než opálila, ale  už to zhnědlo a co jsem si vzala bílou sukni, jsem jak černoch, haha:-D
(Kdyby někoho zajímalo, hodinky značky BENTIME, dárek od přítele:-))



Šedá bundička je myslím, že z TAKKA, už dobré dva roky jí mám a vypadá pořád skvěle, tyhle kousky se vždy vyplatí kupovat, vydrží několik let a takový šedý křivák se hodí skoro ke všemu:-)
Už nikde nemám cedulky, protože mě vždy strašně škrábou na kůži, ale tygrovaná halenka je mám takový pocit z Kiku.


Pásek a sukně jsou z eBay a zrovna tyhle kousky já miluju, tady je příklad toho, že i skoro zadarmo se slečna může vkusně a jednoduše oblíknout, a proto v jednoduchosti je krása:-)
Jestli by jste chtěli odkazy určitě někde dohledám.


Ta sukně je skvělá, pohodlná a navíc se skvěle nosí, udělá vám krásnou postavu a já už mám stejné další 2, jednu vínovou a druhou tmavě šedou. Vínovou jste mohly vidět na mém instagramu.
Prostě a jednoduše je miluju:)
A botičky jsou z F&F a už je mám také rok, dnes jsem po poprvé vytáhla po minulém létu a znovu jsem se do nich zamilovala. Hledám opět nějaký jednoduchý placky z černými popruhy a zatím se mi moc nedaří ale snad s nadcházejícím létem někde seženu ty perfektní pro mě:)

Mějte krásný zbytek večera a napište mi jakou máte nejraději vy sukni:)

4 komentáře:

  1. Strašně ti to sekne! :) A gratuluji, že to máš za sebou, úžasný pocit, že? :) Jinak přítel má vkus, ty hodinky jsou boží a dost mě překvapilo, že ta sukně vypadá tak skvěle, na to, že je z ebaye :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee kočko děkuju moc:) potěšilo:) Jinak ty hodinky sou super, mám je už rok od narozenin a vypadají furt jako nové:) Jestli chceš pošlu odkaz na tu sukni a můžeš se na ní podívat:)

      Vymazat