čtvrtek 14. ledna 2016

2015 BEAUTY FAVORITES!

Krásné poledne krásky, poslední dobou je to na nic a po přečtení článku od Tess, kde vyjádřila názor na blogový svět a blogerky obecně, mi chuť na psaní článku přešla. Nevím proč ale vidím v jejím názoru kus sebe a toho jak to vidím i já. A co jsem četla ohlasy v komentářích, většina slečen jí dalo za pravdu. Je tedy pravda, že existuje spouspa z vás, co si radši rozkliknou oblíbenou stránku webu a přečtou si pár řádků o kosmetice než si pustí video na YT. Ale v dnešní době se najde už málokdo, kdo by věnoval celou pozornost čtení blogů a článků než radši poslouchal video u kterého se dá dělat více činností. Jde o to, (teď mluvím ke slečnám, co sami blog píšou) že se snažíme nafotit kvalitní fotky, na které čtenáři rádi koukají, snažíme se napsat články nad kterými se vážně zapotíme, chceme aby to mělo hlavu a patu a dáme si na tom záležet. A nakonec když se čtenářů na konci článku zeptám, jaký na to mají názor, co za produkty používají atd, čtu pak jen komentáře typu hezký článek, nebo hezké fotky. Je pravda, že jsem vděčná za každý váš komentář, ale snažím se se svými čtenáři komunikovat. Poslední dobou hodně přemýšlím o natáčení na YT a je možné, že jednoho dne se to vážně stane. Každopádně poslední dobou, co se týče blogu, jsem na tom jak na houpačce a moje momentální inspirace je v trapu.

Asi bych se o tom chtěla rozpovídat víc, ale chtěla jsem vám jen sdělit mojí momentální myšlenku a co mě vevnitř tak trošku užírá. Bolí mě jak zapadá svět blogů, když vidím jak je v tomto "světě" tolik šikovných slečen co si na tom dají záležet.

Dnešní článek ale neměl být negativní proto se vraťme zpátky. Dnes jsem vám chtěla ukázat moje TOP produkty za celý rok 2015. Tento článek bude zřejmě na víc částí, dnes bych se chtěla rozpovídat o dekorativní kosmetice, nebo-li produktech, co používám každý den a které jsem za celý rok nevyměnila.

A jako první tady hned máme tu nejlepší řasenku pro mě. Používám jí snad déle jak rok a věřím, že jí budu věrně používám a kupovat dál a dál i v tomto následujícím roce.
Je to řasenka od Mabylline s názvem LASH SENSATIONAL. Je ve skvělé rose gold barvě, kterou naprosto zbožňuju. Co se týče samotného obalu, je skvělý sám o sobě a hlavně jednoduchý, proto je v jednoduchosti krása.


Má skvělý kartáček, umělý a zatočený, a to já můžu. Co se týče kartáčků, snesu už jen umělé, vyhovují mi a jsem s nimi spokojená. Jeho tvar je přesný, kopíruje vaše řasy proto se mi s ním dobře pracuje. 
Co se týče funkčnosti produktu, plní to co má. Skvěle řasy natočí, dodá jim objem a prodlouží. I když mě spíše vyhovují sušší řasenky, každá přeci vysychá proto si vždy počkám a jsem s ní poté naprosto spokojená. Je černá tak jak má a vydrží mi na svém místě celý den, někdy i celou noc, haha:-D
Každopádně to, že by se mi někdy obtiskla nebo opadávala pod oko přes den, to se mi ještě nestalo. Proto za mě naprostý TOP. A kdo uvažuje o koupi, rozhodně doporučuji!


Co se týče mě a linek, dostávám nespočet dotazů, ať už na webu nebo v mém reálném životě. Co používám za linky, čím si je nanáším, jak je možné že se mi neobtisknou, nebo jak je možné, že si je za celý den nesmažu.
Objasňovala jsem to už v mém předešlém článku, cca měsíc zpátky. Kdy jsem mluvila o celkovém nanášení linek a štětečku. Dnes vám tedy jen ukážu ještě jednou ten samotný produkt, kdyby stále někdo nevěděl. A jestli někdo přemýšlí o koupi, tak rozhodně tyhle linky ANO ANO a ANO!


Maybelline je celkově značka, kterou já sama mám ráda, ke které se ráda i vracím. Nejsem, že tato značka je známá po celém světě a se kterou se setkávám ve videích od zahraničních YTberek. Ale i já sama mám doma např. sbírku rtěnek této značky, se kterými jsem naprosto spokojená.
Linky používám už dobré dva roky a tento malý skleněný roztomilý kalíšek se super zavíráním, mi vydrží troufnu si i říct na 8-10 měsíců. A to si linky maluji každý den. Tyto jsem si kupovala mám takový pocit, v černu nebo červenci. Mám takový pocit, že jsem je ukazovala v novinkách o prázdninách. 
Každopádně co se samotného produktu týče, manipuluje se s nimi naprosto snadno, nejsou ani moc suché ani moc mokré. Jsou akorát a to mi vyhovuje. Na štětečku mi stačí málo na to, abych s nimi vykouzlila super linku. Za celý den se mi neobtisknou, a ani nesmažou.
Snadně a jednoduše jsou skvělý!


Když jsem přemýšlela co dát za TOP produkt na rty, napadly mě hned dva produkty. Až poté jsem zjistila, že poslední konturovací tužku prostě zapomenout nemůžu!

Jako první tady mám rtěnku od Dermacol. U mě jste jí museli vidět min. 20x a to zcela vážně. Už ani nevím jestli vám to sem mám rozepisovat znovu, protože jsem o ní dělala novinky kde jsem o ní psala první dojmy, poté jsem o ní psala recenzi, kde jsem si vypsala skvělé pocity a naprosto jsem jí vychválila do nebes. A poté jste jí mohly vidět na tolika fotkách, kde jí mám na rtech, a zvlášť jsem zdůraznila jak jsem s ní naprosto spokojená a jak jí doporučuji. 


Každopádně vám ještě jednou tedy napíšu, že je v odstínu 11, má skvělý obal, klikací zavírání mi vyhovuje protože vím, že se mi jen tam ve volné kabelce nemůže otevřít.
Co se týče barvy, hledala jsem růžovou co bude s nádechem do hněda a s kapkou fialové. Myslím, že jsem na první pokus sáhla po té pravé, haha.:-D


Každopádně jinak vypadá na rtech když jí nanesu a nechám jí být. A jinak vypadá když jí natřu a obtisknu do kapesníčku. Pigmentace je naprosto super a myslím, že jí víc milovat nemůžu. Výdrž je také skvělá a stalo se mi v ty lepší dny, že mi vydržela na rtech i např. 8-10 hodin, což je u drogerkové rtěnky naprostá bomba! 


Jako drouhou jsem vybrala tuto skvělou matnou rtěnku od značky Essence. Která mě nejen zaujala svojí barvou, ale i výdrží. 


Tato rtěnka je v odstínu 02 a i když to byla limitovaná edice, myslím, že tyto rtěnky zařadily do klasického sortimentu. 


Je to skvělá studená barva s nádechem do šeda a to se mi líbí, protože takovou rtěnku si myslím, že jen tak v drogerii nenajdu. Její výdrž je na Essence super, opět v ty lepší dny mi vydrží až 5 hodin. Což je super. Navíc jsou cenově dost dostupné. Takže to je nejen velký objev za rok 2015, ale i velký TOP!


A jako poslední nemůžu zapomenout na mojí nejoblíbenější konturovací tužku. A to byl dárek od mé kamarádky a můžu vám říct, že jí miluju, je naprosto super, její barva mi sedí a asi to i můžete vidět na její délce jak moc jsem jí používala! Haha.:-D


Má tmavší barvu, hnědou, s podtónem do fialova a má v sobě kapku růžové. A to je prostě TOP, protože opět jsem žádnou podobnou barvu nikde zatím nepotkala. A až tuto vypotřebuji úplně, vím, že si určitě koupím novou.:-)


Jako předposlední jsou produkty pudrové. A kdo mě alespoň trochu zná, ví, že když najdu nějakou naprosto super věc, že se jí nevzdám. A tyto dva jsou vzácným důkazem. Protože pudr od Rimmel je snad ta největší klasika a snad ten největší objev a oblíbenec za poslední snad 3 roky. Nekupuji si ani nic jiného. Když mám náladu a chuť, objednám si jich víc ze stránky parfums.cz, kde mají tento pudr za poloviční cenu jak v drogerii. Každopádně abych si objednávala jeden tak se mi to nevyplatí s poštovným. Proto také můžu tuto stránku doporučit.
Co se týče konturovacího pudru, jsem na konturování maniak. Asi věc, které dávám vážně přednost před obočím a líčení očí, je konturování. A tento od Rimmel je prostě klasika a já jí miluju. 


Můžete se zde i podívat na odstíny, které používám, Dříve jsem používala v zimě odstín pudru 001, a když teď na to zpětně vzpomínám, vydávala jsem se za nejvíc bílou holku z našeho města, haha.:-D Každopádně postupem času jsem zjistila, že to mám jen zafixované, že prostě nutně potřebuju 01 na zimu, omyl.:-D Teď v zimě mám 005 a s odstínem makeupu mi vyhovuje.

Za mě oba dva produkty palec nahoru a doporučuji.:-)


A jako poslední tu jsou štětce, asi jako první bych vám měla říct, že mé štětce jsou po týdnu používání, před procesem umytí, proto bych byla ráda kdyby jste tolerovali, že jsou na fotce za čuně, haha:-D
Každopádně miluju ty květináčky z IKEA, které jsou prostě pro štětce jako stvořené! A asi bych si měla prozatím pořídit ještě jeden, protože tento je naprosto narvaný a divím se, že stále drží svůj tvar.
Co se týče štětců, přemýšlela jsem, že bych napsala samostatný článek v následujících týdnech. Podle času. Každopádně moje TOP štětce jsou rozhodně Real Techniques, mám je cca už dva roky a jsem s nimi spokojená, zkoušela jsem si objednávat i fake z Ebay nebo z jiným asijských eshopů, a žádný se jim nevyrovná. Za ty peníze to stojí a rozhodně doporučuji!


To by bylo pro dnešní zdlouhavý článek vše, byla bych ráda kdyby jste vyjádřili svůj názor k řádkům, které jsem psala nazačátku tohoto článku. A také bych byla ráda, kdyby jste mi napsali, jaké jsou vaše oblíbené produkty za rok 2015.:-)
Mějte krásný zbytek čtvrtečního dne.:-)

27 komentářů:

  1. úplne s tebou súhlasím... :/ Nuž a čo sa týka produktov, vyzerajú skvelo, rada by som si zaobstarala ten púder od Rimmelu a akýsi rúž od Essence :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že mě taky mrzí komentáře typu "hezký článek" a nejvíc mě naštve, když píšu o něčem, co se mi vůbec neosvědčilo a někdo napíše: "Zajímavý výrobek, díky za typ". Takže je jasné, že nečetl snad ani nadpis článku. Jinak s blogováním to mám taky jako na houpačce a zhruba jednou za měsíc se mi chce skončit.
    Z tvých výrobků znám a mám ráda rtěnky Mayb. a Essence a pudr Rimmel je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme dost podobné. Občas mam chuť i náladu se z něčeho děsně vypsat, a občas si říkám proč to tam vůbec chci psát vždyť je to pro mě ztráta času. Každopádně nějakým způsobem se pokaždé vrátím a zjistím že mě to vlastně baví. No co, čas ukáže jestli mám nebo nemám pokračovat, zatím to vidim pozitivně.

      Vymazat
  3. Myslím si, že sa to veľmi zovšeobecňuje. Samozrejme, že YT videá prežívajú teraz veľký boom, pretože mnoho ľudí si radšej pozrie video ako číta článok. Ale mnoho našich aj zahraničných YT-rov hovorí o tom, že ich publikum tvoria najmä deti od 10-14 rokov a je to jasne vidno aj na rôznych YT akciách ako bol napríklad Utubering. Mnoho dievčat a žien však zostáva verne na blogoch a treba si takých čitateľov vážiť. Aj blogovanie ešte pred nedávnom zažívalo veľké haló a blog si založil snáď každý. Ale koľko z nich vydržalo ? Treba tomu dať len trošku čas aby táto davová psychóza sa trošku upokojila a zasa budeme dva vyrovnané tábory blogovanie / točenie videí.

    Riasenku už chcem dlhšie vyskúšať, ale z nejakého dôvodu sa k nej neviem dokopať :) Na Essence rúže sa chystám tento mesiac, tak som sama zvedavá aký odtieň si vyberiem :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář, v tomto máš zase pravdu že většina žen či slečen co jsou vyspělé si rádi přečtou pár řádků na blozích a že na většině akcích se sejde jen parta dětí nebo puberťáků.
      Každopádně mužu vše doporučit jestli váháš.:-)

      Vymazat
  4. prečítala som si aj článok u Tess, aj ten tvoj, a súhlasím s tebou, ja som síce v blogovom svete krátko, ale túto sféru sledujem už nejaký ten rok. A je to až neuveritelné ako sa to celé zmenilo, úprimne môžem povedať že videá ma bavia hlavne cestovateľské, to je pre mňa hodnotnejšie ako fotografia, ale čo sa týka kozmetický videí, občas si pozriem, ale niektoré slečny ma proste nebavia :) ja viem, každý sa snaží a robí čo ho baví, ja to nikomu neberiem. Len som chcela napísať že stále si rada prečítam text, či ku kozmetike, či k životu :) aj mňa poteší každý komentár, ale presne viem ako sa cítiš, niekedy to zamrzí keď človek píše niečo viac, alebo by chcel vedieť názor čitateľa..a dostane komentár "super článok".. s YT ti budem moc držať palce, možno to bude pre teba nová energia, a pôjde to "samo" :) Určite si ťa rada pozriem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju krásko mockrát. Moc si vážím toho, že aspoň někdo si čte to, s čím si dám velkou práci. Máš také pravdu, každopádně s natáčením na YT se chystám už dobrý rok ale odvahu jsem ještě nesebrala dostatečnou na to abych vázně začala.:-) děkuji za podporu:-)

      Vymazat
  5. Po tej riasenke už dlšhie pokukujem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tiež moc nemám rada keď niekto okomentuje pekne fotky alebo dobry članok, ja sa vždy snažím prečítať hlavne to čo ma zaujme a zmysluplne na to aj reagovať.. je to tak ale asi stym nič neurobíme... tu riasenku som minule v drogerii obzerala a malasom ju aj v košíku skoro ale nezobrala som si ju lebo potrebujem hlavne ešte vypotrebovať čo mám a pôjdem po nej:) a tie rúže od essence som ani nevedela že to mala byť limitka ale somrada že ich maju stále ja mam odtieň 03 come naturally a je tomôj najlepší rúž zo všetkých čo vlastním mám aj drahšie ale tento je TOP:) Tiež som nedávno robila článok o riasenke astor takže tiež môžem odporučiť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za reakci k mé otázce krásko:-) každopádně co se týče produktů rozhodně doporučuji hlavně tu řasenku!:-)

      Vymazat
  7. Máme toho hodně podobného! :) tu řasenku musím zkusit
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbil tvůj úvod-já články vždycky čtu celé, pokud ne, tak nekomentuju. Upřímně ani nechápu, jak to někdo takhle může dělat :D Každopádně tvůj blog mě baví, a proto články čtu a ráda i komentuju :) Z produktů se mi nejvíc líbí odstíny obou rtěnek, ty by se mi hodily! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také nevím, každopádně děkuji za milý komentář, velice mě potěšil.:-) rtěnky můžu doporučit, jsou skvělé a jsem s nimi spokojená:-)

      Vymazat
  9. Taky jsem ten článek u Tess četla a říkala jsem si, že je skvělý, když čtenáři komunikují zase zpětně s blogerkou, která se jich na něco ptá. A že taky blogerka odpovídá na ty komentáře. Občas mě mrzí, že se v komentářích u někoho na něco ptám a odpověď prostě nedostanu.
    Zrovna teď mají tu řasenku v DM v akci :).
    Já jsem si za minulý rok oblíbila tělové mléko od Neutrogeny, které už mám ale vypotřebované, pak řasenku od MissSporty a lak na rty od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičko děkuji za tvojí reakci, moc mě potěšila! Každopádně s tou řasenkou si mě překvapila, není to ani týden kdy jsem jí za plnou cenu koupila v Rosmannu, ale tak nevadí.:-)
      Catrice bych chtěla mít ve městě také, tedy aspoň absolutně nevím kde tuto značku najít. Možná někde dál.:-(

      Vymazat
  10. Blogerky které články nečtou se poznají. Potom jsou to takové ty co k tomu ještě dopíší "přijď ke mě na blog" nebo ještě k tomu dodají navíc ať si je rovnou přidá do GFC a jiné lepší komentáře. To je potom jasné co tím blogerka myslí, prostě jde hlavně o co největší číslo v GFC.
    Co k produktům.. Řasenka se mi líbí, celkově prohnuté kartáčky mi vyhovují ale řasenku momentálě nepotřebuji, mám jich dost. Linek od Maybelline v kalíšku jsem si snad nikdy nevšimla, konzistencí by se mohli dobře nanášet. Ono hlavně u linek je nejdůležitější praxe. Pokud si maluješ linky denně máš vytrénovanou ruku, člověk který je dělá poprvé či podruhé, nedopadá to dobře. Rtěnka od Dermacolu má hezkou barvu ale já zrovna z tyto rtěnky nevlastním. Stay Matte pudr mi došel, no spíš ztvrdnul :-( a tak si budu muset sehnat nový. Štětce od Real Techniques mám ráda ale jsou i jiné které mám radši. Napodobeniny z Ebaye jsem ještě nikdy nekupovala, tak nemůžu říci.
    Moje oblíbené produkty: zapečená tvářenka od Makeup Revolution a tužkortěnka od Wet n Wild.

    Co se ještě týče Youtuberek a blogerek tak ty holky ve skutečnosti bývají úplně jiné než za co se vydávají na internetu. Z některých to člověk pozná už z videa. Já se poslední dobou na youtube moc nekoukám protože mi zabere dost času okomentovat články na blozích, přeci jenom nemám jenom to ale i školu a jiné. Z youtuberek jsem kdysi hodně sledovala Svetmody XXL s Luckou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvou reakci k mému článku, těší mě že jsou přečetla článek od začátku až do konce. Co bych na to napsala je asi jediné, že jsem v tvém komentáři našla pravdu a jsem za to ráda. Souhlasím s tebou a vím jaké to je když slečny píšou podívej se na můj blog a podobně.:-( já jsem si za poslední dobu hodně zamilovala Verču Biasiol.:-)

      Vymazat
  11. Zaujimave produkty neskusala som s nich ani jeden, ale ako vidim mala by som. A co sa tyka mojich oblubenych produktov?? Hm myslim ze by to bol strieborny sampon od Shaumy, a incha olej na vlasy

    OdpovědětVymazat
  12. tak já snad musím souhlasit se vším, protože jsem všechno zkoušela :D až na tu řasenku, ta mi teď ještě leží v šuplíku, ale mně neunikne :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj krásko, musím tě oslovit tebou používaným oslovením. ;) Našla jsem tvůj blog náhodou, když jsem se dívala na internetu na recenze k make-upu Affinitone, protože nechápu, proč na ňho Češky tak nadávají. Otevřel se mi jeden tvůj dřívější příspěvek s make-up rutine a nemohla jsem věřit tomu, co čtu - naprosto úžasné, že někdo shledal dobrými ty samé produkty jako já! Tím spíše, že jsem doposud na to vůbec nebyla odborník. Zmíněný make-up byl můj první, který jsem si vybrala od oka, a hleděla jsem, jaké zázraky dělá. Měla jsem vždy odstín 17 a pleť po něm vypadala jak z reklamy. Několik lidí v průběhu let mi make-up pochválilo, což vůbec není běžné... - člověk to musí opravdu vidět... a nevěděli, že je to jeden z těch (nej)levnějších z drogerie. Ta 17ka byla výborná na léto, ale až teď poslední rok jsem zjistila, že v zimě už je na mě bohužel moc tmavá, tak jsem přešla na 16. Ta je pro mě o něco horší než 17ka co se týče konzistence, ale přesto oproti ostatním make-upům má samé výhody. Zkoušela jsem různé drahé, protože jsem myslela, že to budou ještě větší zázraky, 2 od Max Factoru, které stály ve slevě 400 korun, od Astoru, a potom hrozně vychvalovaný Dermacol Caviar... a nic z toho se nedá používat. Buď to vůbec nekryje a je to jako voda nebo pěna, anebo je to špinící bahno (Caviar). Affinitone je pro mě jediný krycí, sjednocující, uhlazující a ještě vydrží celý den i po fyzické práci nebo sportu. Takže konečně jsem našla někoho, kdo jej má také osvědčený. Ta tekutá konzistence je právě super. Nakonec mi přišla poslední dny i 16ka trochu do oranžova, proto jsem si dnes koupila 9ku a po smíchání se 17kou jsem dosáhla přesně mé barvy (tedy po nanesení make-upu je tvář úplně shodná s krkem) a opět dokonalého vzhledu jako u 17ky.
    To je tedy make-up. Potom jsem na tvém blogu hleděla dále - došla jsem po několika vyzkoušených řasenkách k přesně té, kterou popisuješ, a také nepotřebuji hledat nic dalšího, ten umělý kartáček je perfektní.
    Mám stejný pudr. Linky dělám také produktem od Maybelline, ale fixou, je dobrá. ;) A je to náhoda, že mám od Maybelline i rtěnky, po té značce jsem nesahala schválně.
    Chci se tě zeptat - nechala jsem se tebou inspirovat co se týče stínů na obočí, protože jsem si teď zesvětlila vlasy. Používala jsem tužku, ale nevyhovovalo mi to, protože nejde/neumím ji strouhat. - jak se s těmi stíny postupuje. Obočí mi to sice zesvětlí, když si stíny normálně nanesu přiloženým štětečkem, ale nechybí mi k tomu nějaká technika? Je to jenom prášek, který logicky padá při nanášení dolů na oči a na nos (ne tolik, ale divím se, jak to na tom obočí může držet). Říkám to proto, že jsem zběžně na nějaké stránce četla něco o gelu.
    Co se týče laků na nehty, zatím jsem nenašla nějaký, co by se mi při ručních pracích, které děláme každý den, jako je mytí nádobí (a kdo má myčku, tak se také může každou chvíli o něco zaseknout), vydržel perfektní do třetího dne. Ale nejčastěji používám ty od Gabriella Salvete.

    Jinak co se týče komentářích na blogu, pro mě je plnohodnotnou zpětnou vazbou vysoká návštěvnost, vím, že to lidi čtou, že i tvůj blog čtou a jsou rádi za všechno, co si mohou přečíst, komentáře nejsou měřítkem kvality a zájmu. Nikdy moc nefungovaly, ani na těch nejlepších a denně aktualizovaných stránkách. Prostě člověk si stránku rád otevře, proslídí, a potom odejde, a další den zase přijde. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj kočko, docela mě překvapilo co si napsala a tímto bych ti chtěla i poděkovat. Udělala jsi mi velkou radost, že se zajimáš o můj blog a že ses u mě inspirovalo. Velice mě zaujal odstavec s tématem make-upu. Tento make-up používám min. polovinu z celého roku a mezi tím si vždy koupím např. jiný. Každopádně k tomuto se pokaždé vrátím. Sice je více značek a make-upů ke kterým se ráda vracím a jsem s nimi spokojená. Ale když už se bavíme o tomto tak je naprosto super! Co se týče stínů na obočí, ničím ho nefixuji, drží mi celý den a ani jednou se mi nestalo, že bych je měla popadané pod očima nebo dokonce na tvářích. Tedy poslední dobou jsem si opět zamilovala tužku a znovu ji používám místo stínů. Ale co to budu povídat, s tim ořezáváním mám tentýž problém. Buď pokaždé když ořežu do špičky se ihned zlomí a nebo aby se nezlomila jí nechávám více méně bez špičky ale hůř se s ní manipuluje při vyplňování obočí.
      Každopádně můj blog se stal poslední dobou moji oázou klidu ale mám zase někdy dny, kdy bych s tím nejradši skončila a hodila všechno za hlavu. Někdy si ale přečtu takový komentář jako ten tvůj a je mi mnohem lépe a cítím že s tím chci pokračovat. Proto ti děkuji, že jsou na světě ještě takové slečny, co dokážou podržet a vrátit mi smysl psát blog. :)

      Vymazat