pátek 21. srpna 2015

SPOTŘEBOVÁNO- Srpen 2015

Krásný den krásky, dnes pro vás mám článek a to po dlouhé době "Spotřebováno". Tyto produkty jsou pro mě rutinou, co se týče krémů, řasenek, pudrů a gelových linek, sahám pokaždé do stejné regálu pro věci které už mám vyzkoušené. Co se týče experimentů a produktů které hodně střídám, jsou nejvíce rtěnky, oční stíny, různé paletky stínů, hodně tvářenky a dejme tomu i makeupy.
A jdeme rovnou na to:-)
Jako první tady mám dvě řasenky, a co se týče mě a řasenek, jsem děsná, ale já dokážu vypotřebovat jednu řasenku klidně ani ne za měsíc. Z YouTube videí vím, jak slečnám vždy vyhovuje řasenka 3 měsíce a déle stará. Jako co vám budu povídat, to já za 3 měsíce mám už pomalu 2 vypotřebované, natož aby mi teprve začala vyhovovat ta první, haha:-D


Ale teď k samotným produktům, dříve jsem ujížděla na One by One řasence, když začala vysychat, hned jsem si šla pro novou a byla jsem s ní spokojená. Co je na trhnu tahle novinka LASH Sensational, jsem maniak, ale naprosto jí miluju! 
Má skvělý kartáček, vyhovuje mi tento tvar rádoby napodobující tvar řas. Dostane se skvěle i do vnitřního koutku. Řasy natočí, neslepuje a skvěle oddělí. A hlavně dodává objem a mě vyhovuje snad ze všech řasenek nejvíce. 


Jako další zde mám make-up a korektor, a jak už jsem zmiňovala, make-upy dost střídám, hodně záleží na počasí, protože do 30 stupňů bych si nedala na obličej hutný make-up na zimu. 


Tento make-up Affinitone od Maybelline byl skvělý, pro mě akorát na léto, byl lehký, já měla odstín 03 light sand beige. Pro mě skvělý odstín na opálenou pleť. 
Jediné co mi nevyhovovalo bylo provedení aplikace. Tento make-up je dost tekutý a když ho kolem hrdla pořádně neotřete po každém použití, make-up začne vytékat i z víčka, viz foto. Jsem spíše na pumpičkové aplikátory u make-upů. 


Co se týče korektorů, už dobré dva roky jsem nesáhla po jiném. Affinitone skvěle kryl, měl konzistenci akorát, ani ne moc tekutý ani ne moc hutný.  


Jeho aplikátor mi také vyhovoval, aplikátor ala lesk na rty. Nebral z tuby moc produktu a naopak ani ne málo. 
Byla jsem s ním opravdu spokojená a můžu určitě doporučit. Kdo sleduje moje novinky ví, že teď mám nový rozjasňující korektor od Astor, určitě se můžete těšit na recenzi:-)



Linky, to je jedno a to samé téma, na které se mě snad každá slečna ptá co si linky dělá a nedaří se jí to. 
Co vám budu povídat, nekupujte si nějaké levné linky za 59 korun od Essence, zainvestujte do Maybelline a věřte že už nikdy nebudete chtít jiné:-D 
Tyto jsem měla asi dva roky a řekla jsem si, že je dopotřebuji do posledního čmárnutí. A také že ano, zvládla jsem to a možná jsem s nimi byla více spokojená když byli teď více sušší než když jsem je kupovala a byli "mokré". Už jsem si koupila nové určitě se můžete těšit na novinky. 


A co se týče obalu? Miluju ho! Je jednoduchý a v tom je krásný. 


Kdo už mě zná ví, že já jiný pudr nepoužívám a věřím, že nejsem sama. Tento od Rimmel STAY MATTE je naprosto skvělý, drží mi celý den, nikdy se u mne nestane, že bych si v práci po 5 hodinách přepudrovávala nos a čelo. Naučila jsem se totiž vůbec nedotýkat obličeje, dříve jsem z toho měla akné, jak jsem měla na rukou bakterie. Teď jsem se to odnaučila úplně. 


Vládne u mě odstín 004, ale vím, že někdy si koupím klidně světlejší 003 a dám ho např. na tmavší make-up. Rozhodně doporučuji:-)


A jako poslední tady máme krémy a to je krém denní a noční od značky Nivea
Chtěla jsem na to udělat speciální článek protože po krušné pubertě co jsem měla akné vážně v hodně špatném stádiu, jsem na krémy expert, ale vím, že slečny co mě čtou jsou spíše slečny 18+, takže článek na akné mi přijde zbytečný. 


Ale k věci, jako první tady mám denní krém, měla jsem ho necelý půlrok a co Vám budu povídat, v zimě a na jaře jsem s ním byla naprosto spokojená! Ale co začalo léto a sluníčko, začal se mi zdát hodně mastný a pod make-upem mi nevyhovoval. 
Každopádně tento krém byl proti vráskám, tyto krémy mám radši protože mají v sobě více oživujících látek a pleť je potom více hydratovaná. 
Jak vidíte, vypotřebovala jsem ho úplně, a za to jsem ráda, nelíbí se mi mít v šuplíku rozdělené 3 denní krémy, pro mě úplně zbytečné:-) 


A jako poslední tady mám regenerační noční krém, a mám stejné pocity jako u denního, vyhovoval mi spíše v zimě a na jaře, protože byl hodně mastný a hutný, a co jsem se na noc skoro ani nepřikrývala kvůli děsným pařákům, tento krém mi zaplácl pleť, což nemám moc ráda. 


Jak vidíte tento jsem také vypotřebovala do dna. A navíc jeho vůně byla naprostá bomba!


To by bylo pro dnešní článek vše, doufám, že se vám líbil:-)
Mějte krásný zbytek dne:-)

20 komentářů:

  1. Řasenky Maybelline umí dělat krásné řasy, ale mně se bohužel dost mažou. Obdivuju spotřebu pudrů, mně vystačí jeden i na dva roky :-) (našla jsem v článku překlep - výčko)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Ten púder od Rimmelu je naozaj skvelý :D super článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Lah sensational mám taky ráda:) Tyjo a takových pudrů, jak to děláš? Mě pudr vydrží minimálně tak rok se mi zdá:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama nevím jak to dělám, taky se mi zdá, že moje spotřeba pudrů je děsivě vysoká:-D

      Vymazat
  4. Pudr Rimmel STAY MATTE používám a také si ho nemůžu vynachválit, cena taky velmi příjemná!

    OdpovědětVymazat
  5. Super post :) akorát nechápu... Já mám jednu řasenku na půl rok :D capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No já to také nechápu, moje spotřeba řasenek a pudrů je nepochopitelná:D

      Vymazat
  6. Pudr Stay Matte mi už také došel, ale nejsem schopná jít do Dm a koupit si ho, ach ta lenost:D
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  7. Skoro všechny tyto produkty mám a jsem s nimi spokojená :) super článek
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Ségra i kamarádka mi říkali, že řasenka od Maybelline ta v lesklém fialkovém obalu jim hrozně vyhovuje a dělá jim krásné řasy. Od zítřka na ni bude zajímavá akce v DM, tak o ní přemýšlím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O akci jsem také slyšela a věřím, že moc dlouho to nevydržím a mojí nakupovací stopku stejně zklamu, haha:-D Jinak řasenka je skvělá, tu voděodolnou verzi jsem ještě nezkoušela, pro mě zbytečné, protože do vody se stejně nelíčím:-)

      Vymazat
  9. jojo, o těch Maybelline linkách jsem slyšela, že jsou skvělé. :) Já mám od L'oréal a jsou taky senzační...ale do těch Maybellinek stejně půjdu, když už jsi to nakousla :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo to znám, taky když čtu na jiném blogu o nějakém produktu a pak ho vidím v drogerii, řeknu si, hele o tom jsem četla, to jde se mnou:-D:-D

      Vymazat
  10. Veru One by One riasenka je naozaj úžasná, tú novú som zatiaľ neskúšala, ale som si istá, že je rovnako skvelá. Púder Rimmel som si kúpila len nedávno po prvýkrát v mojom živote, ale asi bude vhodnejší skôr na zimu, v lete som s ním matná dlho nevydržala, predsa len toto tropické leto dalo zabrať nielen púdrom.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, hlavně každá kráska má jinou pleť, takže mě vyhovuje celý rok v každém období a tobě muže třeba jen v zimě:-)

      Vymazat